uz-logo-pion-2.png

Wyszukiwarka

wyszukiwanie zaawansowane

Wyniki wyszukiwania: zdalne

Rezultaty: 221 - 230 z 28 podstron

Trwają zapisy na 10. Bieg dla transplantacji! 2025-03-27


https://bp.uz.zgora.pl/aktualnosci/trwaja-zapisy-na-10-bieg-dla-transplantacji-79.html

10. Bieg dla transplantacji 2025-03-18


https://bp.uz.zgora.pl/bdt-aktualnosci/10-bieg-dla-transplantacji-4.html

Nauka bliżej biznesu 2021-02-10


https://uz.zgora.pl/aktualnosci/nauka-blizej-biznesu-343.html

Sprawozdanie z konferencji Młodzi w świecie globalnych ryzyk i kryzysów społecznych. Podziały, zróżnicowania, wykluczenia 2022-07-08


https://is.uz.zgora.pl/aktualnosci/sprawozdanie-z-konferencji-mlodzi-w-swiecie-globalnych-ryzyk-i-kryzysow-spolecznych-podzialy--zroznicowania--wykluczenia-21.html

#liczy się każdy #liczymy się dla Polski 2021-02-04


https://uz.zgora.pl/aktualnosci/liczy-sie-kazdy-liczymy-sie-dla-polski-337.html

Strategia 2023-04-19

najnowszych i innowacyjnych technik elektronicznych i informatycznych oraz wdrażania edukacji zdalnej. Będą
https://ip.uz.zgora.pl/instytut/strategia

Wiadomości 2025-01-29

organizacji, auditach zdalnych w czasie pandemii oraz korzyściach z wdrożenia systemów zarządzania. Więcej
https://bu.uz.zgora.pl/informacja-normalizacyjna/wiadomosci-roinp

Projekt z UZ na konkursie Polski Produkt Przyszłości 2014-08-05


https://uz.zgora.pl/aktualnosci/projekt-z-uz-na-konkursie-polski-produkt-przyszosci-756.html

Absolwentki Extra w marcu 2024 2024-03-04


https://studenci.uz.zgora.pl/aktualnosci/absolwentki-extra-w-marcu-2024-114.html

Auctane - Tech Masterclass 2024-10-18


https://bk.uz.zgora.pl/aktualnosci/auctane-uz-spotkanie-3-4-12.html
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18